חלוקת גאדג'טים זוהי שיטת פרסום מודרנית ומתקדמת, המאפשרת להגיע לקהלים רחבים יותר בקלות ולהשאיר רושם למשך זמן רב.
יש שיטות רבות בהן ניתן לפרסם עסקים. חלק מן השיטות הן שיטות מוכרות הנחשבות כיום קצת לישנות, כמו תשדירים ברדיו, כרזות ופוסטרים במקומות שונים. יש גם שיטות אחרות, הנחשבות למודרניות יותר, כמו תשדירים ביוטיוב או פרסום דרך האינטרנט ושיטות לקידום אתרים של עסקים מסוגים שונים. יש דרך מתקדמת נוספת וזה באמצעות השימוש בגאדג'טים כמוצרי פרסום לעסקים.
איך גאדג'טים יכולים לפרסם עסקים?
קודם כל חשוב לציין שגאדג'טים יכולים לשמש כאמצעי פרסום לעסק באופן כללי, וגם למוצרים עסקיים באופן ספציפי יותר.
אם עומדים לפתוח מקום חדש למשל, ורוצים למשוך אליו לקוחות, במקום לחלק פלאיירים ולהציע מבצעי פתיחה, אפשר להעמיד דוכן ולחלק לעוברים ולשבים גאדג'טים קטנים עם מיתוג של העסק. זה לא חייב לעלות הרבה כסף ואפשר לחלק גם מוצרים פשוטים יותר, כאשר מיתוג מתאים יהפוך גם את הגאדג'ט הפשוט ביותר למוצר פרסום אפקטיבי. חלוקת גאדג'טים כאלו יכולה להיות גם בכנסים מקצועיים או בירידים מסוגים שונים. כנסים מקצועיים הם בדרך כלל סביב נושא מסוים ומגיעים אליהם אנשים מאותו תחום.
לכן, העמדה של דוכן קטן וחלוקה של גאדג'טים מעסק הקשור לתחום, יכולה להוות פרסום יעיל, לחשוף את העסק בפני אנשים חדשים ולסייע בהרחבת מעגל הלקוחות. גם בירידים והתכנסויות שאינם עוסקים בנושא ספציפי, יש יתרון גדול לגאדג'טים כמוצרי פרסום לעסקים. מעגלי החשיפה במקומות כאלו גדולים מאד, והגאדג'ט ממשיך עם האנשים גם הרבה אחרי שהאירוע מסתיים ומזכיר להם מהיכן הוא הגיע ואיזה עסק חילק אותו. זה כמובן מעודד אנשים לחפש פרטים נוספים על החברה או על העסק ובעתיד, כשהם יצטרכו שירות הקשור לאותו תחום, הם יזכרו את המקום לחיוב ויפנו אליו.
גאדג'טים כמוצרי פרסום לעסקים יכולים להיות גם כמתנות לעובדים לפני חגים, או לבני משפחותיהם, ואז בכל פעם שהם ישתמשו במוצר, הם ייזכרו מהיכן הוא הגיע.
גאדג'טים הם מוצרים שכל אחד שמח לקבל, בתנאי כמובן שמדובר בגאדג'טים חדשניים ואיכותיים. באילו גאדג'טים יכולים להשתמש לצורך פרסום? התשובה היא שכמעט בכל מוצר העולה על דעתכם: התקני זיכרון ניידים, מנורות שולחן, עטים עם תאורת לד, מטענים לרכב או לשימוש ביתי, רמקולים בלוטוס, אוזניות וכן הלאה.