למה להתפשר על מוצרי פרסום זולים?
למה להתפשר על מוצרי פרסום זולים?
עסקים קטנים, חברות להפקת אירועים או כשיש הרבה לקוחות. יש הרבה סיבות להתפשר על מוצרי פרסום זולים.
בזמן שמוצרי קד"מ הולכים וצוברים תאוצה בכל רחבי העולם העסקי, יש עדיין בעלי עסקים שלא החלו להשתמש בהם, בעיקר בשל סיבות כלכליות. אולם, מוצרי פרסום אינם חייבים להיות יקרים ומחוץ להישג ידם של בעלי עסקים קטנים, והיום אפשר למצוא מוצרים זולים שבהחלט יענו על הצורך וישמשו לשיווק ופרסום העסק בדרך יעילה ומעניינת. דוגמאות למוצרי פרסום זולים: כדורי ים מתנפחים, צמידי סיליקון, עטים, מחזיקי מפתחות, מטליות למשקפיים, מחברות, סיכות, מגנטים ועוד מוצרים רבים אחרים.
לא רק עסקים קטנים
יש מקרים רבים בהם יש צורך במוצרי פרסום במחירים נמוכים:
• חברות להפקת אירועים – כאשר יש צורך לארגן כנס, יריד או אירוע מסוים, חברת ההפקות נדרשת לטפל בכל ההיבטים של האירוע ולוודא שהכל עומד במסגרת התקציב. לשם כך מכינים תכנית ומחליטים כמה כסף יושקע בכל היבט והיבט של האירוע. במקרים רבים, רוצים לחלק באירועים כאלו מזכרת לאורחים או להשתמש במוצרי פרסום לטובת הגופים והעסקים שמימנו את האירוע. לשם כך אפשר להזמין כלים חד פעמיים כמו כוסות ממותגות ומוצרים זולים נוספים, שלא ינגסו בתקציב הכללי ויאפשרו לחברת ההפקות להרים אירוע מושקע ומוקפד, עד הפרטים הקטנים.
• חברות גדולות ומבוססות - גם חברות גדולות מעוניינות לעתים במוצרי פרסום זולים ואפשר להבין מדוע. בחברות כאלו יש בדרך כלל מספר גבוה של עובדים ולקוחות, ואם ישקיעו כספים רבים במוצרים מתקדמים ומשוכללים, התוצאה תהיה שלא כל העובדים והלקוחות יוכלו לקבל אותם, או שהם יקבלו אותם באופן חד פעמי. כאשר רוכשים מוצרי פרסום זולים אפשר לקנות כמות גדולה יותר של מוצרים, ולחלק אותם למספר רב יותר של אנשים בהזדמנויות שונות.
• עסקים קטנים או ארגונים ומוסדות – כשיש תקציב מצומצם, או כשמדובר בבית ספר וארגונים אחרים שאינם רווחיים, יש בעיה לקנות מוצרי פרסום יקרים. מנגד, יש אירועים מסוימים כמו היום הראשון ללימודים, במסיבות סיום או לפני חגים, בהם רוצים לחלק מוצרי פרסום כמתנות לתלמידים או לתת מתנות לעובדים בעסק. הפתרון הוא להתפשר על מוצרי פרסום זולים.