מוצרי פרסום מובילים לעסק שלך
מהי המטרה של מוצרי פרסום וכיצד תוכל לבחור במוצרים מובילים לעסק שלך?
מוצרי פרסום מכוונים לאנשים או לקהלים מסוימים, והם אמורים להוביל אותם לפעולה כלשהי, כמו השארת פרטי קשר, או הזמנת השירות מהעסק שלך. איך זה מתבצע? באמצעות מיתוג של מוצרי פרסום כמו הטבעת לוגו של העסק, כתיבת פרטי קשר, הדפסה מעניינת ואמצעים נוספים, ההופכים את המוצרים לפרסום מהלך, שחושף את העסק שלך לכמות גדולה של אנשים, שלא היית יכול להגיע אליה בדרכים קונבנציונאליות.
איך לבחור במוצרי פרסום מובילים לעסק שלך?
מוצרי פרסום מובילים הם מוצרים שימשכו את תשומת לבם של הלקוחות הפוטנציאלים לעסק שלך, ואת זה אפשר לעשות באמצעות הדרכים הבאות:
• בחירה בחברה מקצועית למכירת מוצרי פרסום – חברה כזו תוכל לייעץ לך מניסיונה הרב, אילו מוצרים נחשבים למבוקשים על ידי עסקים אחרים מהתחום וכיצד תוכל לבחור נכון במוצרים מתאימים לכם.
• התאמת מוצרי פרסום לקהל יעד – האם אתה מכוון לבני נוער? למנהלים? לאנשים מתחום הרפואה? למעגלים רחבים יותר של לקוחות? בהתאם לקהל היעד תוכל לבחור בסלוגן או בהדפס מתאים, שיופיע על גבי המוצרים. קהל היעד משפיע גם על סוג המוצר שתבחר והאם זה יהיה מוצרי טקסטיל ממותגים, גאדג'טים ומוצרי אלקטרוניקה או אריזות מעוצבות וממתקים איכותיים. כמובן שיש עוד מוצרי פרסום רבים, והגדרה של קהל היעד תסייע ותכוון אותך איך לבחור במוצרי פרסום מובילים לעסק שלך.
• מוצרי פרסום שימושיים – כאשר אתה בוחר במוצר שימושי, אתה יכול להיות בטוח שהאדם שיקבל את המוצר, ייזכר בעסק שלך בכל פעם שהוא ישתמש בו. יש דוגמאות רבות למוצרי פרסום שימושיים ונזכיר פה רק חלק מהם: מנורות שולחן עם רמקול בלוטוס, התקני זיכרון ניידים, אזניות, מוצרי נייר וכתיבה, מטענים, מחזיקי מפתחות, מחזיק כוסות לרכב, משטחי פד לעכבר מחשב וכן הלאה.
• עיתוי לפרסום מוצרים – לעיתוי בו אתה מתכנן לחלק את המוצרים יש גם השפעה רבה על איך לבחור במוצרי פרסום מובילים לעסק שלך. בחורף למשל אפשר לבחור במטריות ממותגות או בכוסות תרמיות, לקראת ט"ו בשבט או חג שבועות אפשר לבחור בשתילים קטנים, לפני ראש השנה תוכל לחלק צנצנות דבש או בקבוק יין ויש עוד רעיונות רבים נוספים שתוכל לבחור בהתאם למועד בו המוצרים יחולקו ללקוחות.